کد خبر: 1190101
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
همزمان با تشدید تنش بین نیرو‌های مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی، نخست وزیر فرانسه اعلام کرد پرواز‌های شرکت هوایی «ایرفرانس» به تل آویو به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، همزمان با تشدید تنش بین نیرو‌های مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی، نخست وزیر فرانسه بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران از تعلیق پرواز‌های شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» به تل آویو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» «الیزابت بورن» نخست وزیر فرانسه گفت که ایرفرانس پرواز‌های خود به تل آویو را در پی حمله روز شنبه گروه حماس به اسرائیل به حالت تعلیق درآورد.

بورن روز یکشنبه به تلویزیون «بی اف ام» گفت: «ایرفرانس فعلا پرواز‌های خود را به حالت تعلیق درآورده است.»

​بر اساس این گزارش، شرکت‌های هواپیمایی بسیاری در جهان پرواز‌های خود را به فرودگاه بنگوریون در تل‌آویو به حالت تعلیق درآوردند. این فرودگاه اصلی‌ترین مبدا ورود و خروج هوایی به سرزمین‌های اشغالی محسوب می‌شود. شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی «یونایتد»، «امریکن» و «دلتا ایرلاینز» اعلام کردند که پرواز‌های خود با مبدا و مقصد تل‌آویو را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

شرکت آلمانی «لوفت‌هانزا» نیز اعلام کرد با توجه به شرایط کنونی امنیتی در تل‌آویو تمام پرواز‌های خود به فرودگاه‌های این شهر را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده است. شرکت هواپیمایی «بروکسل» ه زیر مجموعه لوفت‌هانزا نیز پروازهایش به تل‌آویو را لغو کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار