کد خبر: 1189448
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به هشدار باد و باران در پایتخت از شهروندان درخواست کرد که از اتراق کنار رودخانه‌های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن خودداری کنند.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی و ستاد بحران گفت: از عصر چهارشنبه ۱۲ مهرماه تا روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌های شمالی تهران به ویژه ارتفاعات، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

بشیری افزود: در این وضعیت احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد لذا از شهروندان درخواست می‌شود از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله رودخانه‌های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از مردم تقاضا کرد: ضمن احتیاط در عبور و مرور، از پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهنسال خودداری کرده و در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابر‌ها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند؛ همچنین ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت در فعالیت‌های عمرانی احتیاط کافی را داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تأکید نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار