کد خبر: 1188587
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید مسأله خانواده را به یک دستور جهانی تبدیل کنیم و اجازه ندهیم خانواده به تاراج رفته و بازیچه سودجویان قرار گیرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید در مشهد اظهار کرد: مصیبت‌هایی که متوجه زنان است، ما را موظف می‌کند که همان طور که رئیس جمهور تاکید دارد مسئله خانواده را به یک دستور جهانی تبدیل کنیم و اجازه ندهیم خانواده به تاراج رفته و بازیچه سودجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلفیق دو تمدن ایرانی و اسلامی موجب شکوفایی و بالندگی افزون فرهنگ و هنر این مرزوبوم گردید و در هر دو تمدن آثار زنان را شاهدیم، افزود: قدرت‌های غربی با دخالت در امور ایران اسلامی تلاش کردند از طریق جنگ‌های سخت و نرم حاکمیت و هویت این کشور را به چالش بکشند، اما زنان و مردان غیور با ایستادگی و مقاومت اجازه ندادند نفوذ گران سیاسی و نظامی و فرهنگی به اهداف شوم خود دست یابند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: زنان این مرز و بوم چه در مدیریت خانواده چه در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی به تبعیت از الگوی بی‌نظیر خود حضرت زهرا (س) توانستند الگوی سومی را به جهان عرضه کنند و در مقابل هجمه‌های وسیع رسانه‌ای که تلاش نمود زیر نقاب زن اهداف شوم خود را محقق کنند ایستادگی کنند.

خزعلی در ادامه بر ضرورت تشکیل شبکه‌هایی برای نشان دادن هویت زنان و مطالبات واقعی زنان به سراسر دنیا، توسط زنان تبین گر و رسانه‌ای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این روشنگری بر عهده زنان است، گفت: زنان رسانه‌ای باید نه فقط به سبب منافع معنوی خود، بلکه برای اینکه بشریت دچار آسیب نشود، در این مسیر روشنگری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار