کد خبر: 1187405
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن اعلام آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان گفت: با توجه به صدور هشدار زرد باد و رگبار باران، از ساکنان نیمه شمالی و شرقی استان می‌خواهیم از تردد و اتراق کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، حامد یزدی‌مهر عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز (دوشنبه) تا اواخر وقت چهارشنبه پنجم مهر شاهد وقوع رگبار باران، رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وقوع سامانه مورد انتظار برای نیمه‌شمالی به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان تهران پیش‌بینی شده است، گفت: طبق این پیش بینی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد که در این باره به ساکنان مناطق مذکور هشدار می‌دهیم که از اتراق، تردد و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه بر اساس هشدار هواشناسی همچنین وزش باد شدید موقتی در این مناطق پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: توصیه اکید مدیریت بحران به کوهنوردان احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم استقرار افراد در مناطق مرتفع و ایمن سازی داربست‌ها و ساختمان‌های بلندو بنا‌های نیمه‌کاره است.

وی در ادامه از ابلاغ هشدار زرد به همه دستگاه ها‌ی اجرایی و امدادرسان خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار