کد خبر: 1187239
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

 محمد صرفی سردبیر روزنامه تهران‌تایمز در رشته توئیتی از دسترسی ایران به پرونده‌ای قضایی و مهم درباره نتانیاهو و خانواده‌اش خبر داد:

«اسناد قضایی فوق محرمانه اسراییل در اختیار ایران؛ از خیانت قضایی تا بیماری روانی بی‌بی» به تازگی المیادین در گزارشی از دسترسی ایران به پرونده‌ای قضایی و مهم درباره نتانیاهو و خانواده‌اش خبر داد. در گزارش تیتریک فردای تهران تایمز ابعاد جدیدی از این قضیه مهم را افشا کرده‌ایم؛ بر اساس اطلاعات جدیدی که بدست تهران تایمز رسیده، موضوع فراتر از پرونده قضایی نتانیاهو بوده و کل پرونده های آرشیوی و جاری سیستم قضایی رژیم صهیونیستی هم اکنون در اختیار ایران می باشد.

نتانیاهو و همسر وی دچار یک بیماری عود کرده روانپزشکی بوده اند که یکی از اعضای حزب لاپید، با ارائه پرونده های پزشکی آنها به دادگاه، طی شکایتی نتانیاهو را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی می کند. دادگاه رژیم صهیونیستی پس از چند ماه بررسی و تایید اسناد پزشکی، قصد ورود جدی به پرونده را داشته اما مقام بالاتر قضایی، طی دست نوشته ای اعلام می کند: «دادگاه صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد بررسی بیشتر این پرونده ممکن است امنیت ملی اسراییل را با مخاطره روبرو نماید.» علاوه بر این پرونده، پرونده های متعدد دیگری از بنیامین نتانیاهو بدست آمده که تماما با نفوذ و رشوه یا اعمال تهدید، از دستور کار رسیدگی خارج شده است.

در کل بیش از ۷۰ هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند در حال حاضر در اختیار ایران قرار گرفته که بررسی و آنالیز آنها در حال انجام است.

 

جزییات دسترسی ایران به پرونده‌ای قضایی و پزشکی نتانیاهو

 

جزییات دسترسی ایران به پرونده‌ای قضایی و پزشکی نتانیاهو

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار