کد خبر: 1187211
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی از برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به میزبانی استان لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور مهمانان خارجی و داخلی در 11 مهرماه در استان آغاز می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، درجلسه هماهنگی جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر که با حضور معاونت عمرانی استانداری استان و مدیران دستگاه های اجرایی لرستان برگزار شد، گفت: جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر برای اولین بار در کشور و برای اولین بار نیز در استان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به حضور 400 مهمان داخلی و 100 مهمان خارجی از کشورهای حوزه مقاومت، افزود: این جشنواره 11 مهر آغاز می شود و مراسم اختتامیه نیز 13 مهر ماه جاری در قلعه فلک الافلاک برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: 114 اثر با محوریت موسیقی در عرصه مقاومت از کل کشورهای دنیا و داخل کشور به دبیرخانه ارسل شده و داوری شدند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی استان و شهر خرم آباد است، گفت: در این راستا بخشی از برنامه ها در مکان ها گردشگری همچون قلعه فلک الافلاک پل شکسته و منار آجری برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در قلعه فلک الافلاک فرصتی برای معرفی استان و به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل استان لرستان است.

گفتنی است، بحث اسکان مهمانان داخلی و خارجی، بحث خدمات و بهره مندی از نیروی خدماتی ادارات، بحث برق اضطراری، تبلیغات و فضاسازی لازم در شهر، همکاری راهنمایی و رانندگی در بحث جابجایی مهمانان و دیگر امکانات لازم برای برگزاری جشنواره مورد بحث قرار گرفت.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار