کد خبر: 1186633
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران و مردم در جشن عاطفه ها سال گذشته، ۳۵ میلیارد تومان کمک کرده اند و امسال پیش بینی مشارکت ۴۰ میلیارد تومان را داریم.

رضا سلم آبادی در رزمایش آغاز اهدای ۵۶۰۰۰ کمک هزینه تحصیلی ویژه دانش آموزان نیازمند، که در محل مجتمع فرهنگی تربیتی ثامن الائمه (ع)برگزار شد، ضمن قدردانی از سپاه، بسیج سازندگی، مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش و... بیان کرد: فرزندان دوست دارند قبل از ورود به مدرسه لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز در این خصوص را داشته باشند، اما خانواده ها نیازمند شاید نتوانند نیاز فرزندان خود را برآورده نمایند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: این نهاد در استان از ۵۶۰۰۰ دانش آموز و بیش از ۳ هزار دانشجوی نیازمند حمایت می کند .
سلم آبادی تصریح کرد: در سال قبل با کمک مراکز، هیات مذهبی،خیرین، مردم و ...، ۳۵ میلیارد تومان در طول سال تحصیلی برای کمک به دانش آموزان نیازمند به کمیته امداد اهدا شده و پیش بینی می شود امسال این رقم به ۴۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.
وی بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان نیازمند که رتبه های زیر ۵۰۰ دارند در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می کنند و تنها دلیل اقدام این افراد کمک به خانواده های خودشان است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به شعار کمیته امداد در جشن عاطفه ها با عنوان " آینده ساز باشیم"، گفت: هر کسی که به دانش آموزان کمک کند، در آینده این کشور سهم خواهد داشت.

سپاه عزم جدی در رفع محرومیت دارد
در ادامه سرهنگ محمد روحانی بیان کرد: در هم افزایی کمیته کمیته امداد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ۵۰۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه که ۲۵۰۰ بسته آن، از طرف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تهیه شده و همزمان با شروع تحصیلی و هفته دفاع مقدس توزیع بین دانش آموزان آغاز می شود.
رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه خراسان رضوی گفت: در آینده ای نزدیک نیز ۳۵ هزار بسته تهیه و توزیع خواهد شد..
وی افزود: سال گذشته در برنامه مشارکتی با آموزش و پرورش ۱۵۰ قلم ورزشی بین مدارس توزیع شد.
سرهنگ روحانی با اشاره به متنوع بودن عرصه های خدمت رسانی در سپاه و عزم جدی آن در رفع فقر و محرومیت، گفت: این سازمان با کمیته در بحث احداث مسکن محرومین همکاری دارد
وی افزود: سپاه با عزم و همت بچه های جهادی و بسیجی مشکلات محرومین را برطرف و در این مسیر مردم و خیرین نقش بسزایی دارند.

حضور خیرین، نیک اندیشان و نهادهای حاکمیتی آرامش خاطری برای آموزش و پرورش
همچنین در این رزمایش سید امیر شوشتری بیان کرد: کمک به محرومین و نیازمندان ازمصادیق خدمات کمیته امداد و نهادهای اززشی و انقلابی چون بسیج است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به یک و نیم میلیون دانش آموز در استان، گفت: حضور خیرین، نیک اندیشان و نهادهای حاکمیتی آرامش خاطری برای آموزش و پرورش است و با خاطری آسوده به مبحث تعلیم و ترییت بپرداخته می شود.
وی با اشاره به دانش آموزان با استعدادهای درخشان، افزود: در سال گذشته ۱۳۸۰ دانش آموز مستعد، شناسایی و تحت پوشش قرار گرفتند در حالی که این رقم در سال ۱۴۰۰، ۵۰۰ دانش آموز بود.
شوشتری در پایان از تمام نهادهای خدمت رسان و مردم و نیکوکاران تشکر و قدردانی نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار