کد خبر: 1184560
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اهمیت و حساسیت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: در این راستا برگزاری دوره های آموزشی ویزه آمرین به معروف و ناهیان ازمنکر ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز، در پنجمین کارگاه آموزشی امر به معروف (تذکر لسانی ) ویژه برادران بسیجی به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: این دوره ها امری مهم برای احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر است.

 دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر لرستان افزود: آمرین به معروف و ناهیان از منکر با بهره مندی از این دوره ها و به کارگیری شیوه های صحیح می توانند در حوزه امربه معروف و نهی از منکر نقش آفرین شوند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش این واجب الهی با روش‌های کارآمد و به روز برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر جزو اهداف اصلی این کارگاه های آموزشی است که با حضور مدرسان حوزه و دانشگاه طبق برنامه برگزار شد.

جت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه سالم سازی محیط از طریق امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و عبادت الهی است، عنوان کرد: در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی گفت:  یکی از کاربردی ترین حوزه های امر به معروف و نهی از منکر حوزه مردم نسبت به مردم با رعایت مراحل و شیوه های آن است و این مهم کار ساده‌ای نیست بلکه کار تخصصی و پیچیده‌ای است که نیاز به آموزش دارد.

حجت الاسلام مهدوی نیا یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر براساس رسالت الهی و قانونی خود وظیفه آموزش آمرین به معروف و ناهیان از منکر را دارد که این مهم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرم آباد در قالب دوشنبه های آموزشی برگزار می شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار