کد خبر: 1181329
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتو‌ها گفت: دولت سیزدهم فضایی ایجاد کرده که مجموعه پژوهشگران بتوانند برای تولید محصولات مرتبط با صنعت هسته‌ای جدید در کشور وارد عمل شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سید پژمان شیرمردی روز شنبه در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت اظهار کرد: نمایشگاه عرصه عرضه فعالیت‌های مربوط به اتُم به طور اتَم است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه روایت خدمت دستاورد‌های صنعت هسته‌ای در تمام ابعاد شامل تولید سوخت هسته‌ای، مسائل مربوط به کشاورزی، امنیت غذایی، سلامت و مانند آن برای مردم معرفی شده است.

معاون رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: معرفی دستاورد‌های این سازمان باعث خواهد شد تا مردم به توانمندی‌های متخصصان هسته‌ای کشورمان ایمان بیاورند و بدانند آنچه در صنعت هسته‌ای دستاورد داشته‌ایم برای ارتقاء کیفیت زندگی آن‌ها بوده است.

شیرمردی تصریح کرد: معتقدیم بستری که امروز ایجاد شده امکان عرضه محصولات صنعت هسته‌ای به سایر صنایع را فراهم کرده و کار را برای صنعتگران در دیگر صنایع راحت کرده است.

وی ادامه داد: همچنین فضایی ایجاد شده که مجموعه پژوهشگران ما هم بتوانند برای تولید محصولات مرتبط با صنعت هسته‌ای جدید در کشور وارد عمل شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها، این شرکت را از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان انرژی اتمی دانست و افزود: متخصصان این شرکت با تلاش در بخش‌های مرتبط با انرژی، سلامت و کشاورزی دستاورد‌های خوبی در کنار دیگر بخش‌های سازمان انرژی اتمی برای عرضه به مردم ارائه کرده‌اند.

نمایشگاه روایت خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی به معرفی دستاورد‌ها و اقدامات دوساله خود در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار