کد خبر: 1180661
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
شاهد احمدلو گفت: نگاهی به اکسپلور اینستاگرام بیندازید، فاجعه است! همه روانشناس، دکتر و متخصص حوزه های گوناگون شده‌اند!

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، شاهد احمدلو بازیگر، نویسنده، مدرس و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و‌گو با خبرنگار باشگاه توانا با اشاره به فعالیت های برخی افراد معروف مجازی گفت: متاسفانه رفتار‌ها و حرف‌های پوشالی زیادی در برخی از شبکه های اجتماعی دیده می‌شود که اتفاقا من در فیلم مورچه خوار به این موضوع پرداخته بودم.

وی افزود: برخی را میبینم که برای کسب قدرت یا ثروت با ترفند های گوناگون و موضوعات پوچ، اذهان عمومی را در شبکه های اجتماعی تحت الشعاع قرار می دهند؛ این یک معضل است که تعداد زیادی از مردم اینگونه افراد را دنبال می کنند و برای آن ها ارزش قائل می شوند. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با راهکار مواجهه با این معضل تصریح کرد: تمام راهکارها به ذات، تفکر و روحیه خود ما بر می‌گردد؛ این ما هستیم که افراد ارزشمند را رها کرده و آدم های بی ارزش را بزرگ کرده و از آن‌ها بت های پوشالی می‌سازیم.

احمدلو ادامه داد: نگاهی به اکسپلور اینستاگرام بیندازید، فاجعه است! همه روانشناس، دکتر و متخصص حوزه های گوناگون شده‌اند. اگر این همه متخصص داریم پس این مشکلات چیست؟!

وی با بیان اینکه نباید افراد بی ارزش را معروف کنیم گفت: چنین افرادی تاثیرات مخرب بر روح و روان جامعه دارند. ما باید شخصیت هایی را دنبال کنیم که ارزشمند و الگو باشند. 

این کارگردان سینما با اشاره به تبلیغاتی که به اینفلوئنسر های اینستاگرامی داده می‌شود خاطر‌نشان کرد: این فاجعه است که به اینگونه افراد تبلیغات داده می‌شود، آن هم اکثرا تبلیغات مسائل سخیف!

احمدلو تاکید کرد: صفحات فریب دهنده در شبکه‌های اجتماعی برای آن جوانانی که در شهرها و استان های مختلف زندگی می‌کنند رویاهایی پوشالی می سازند که واقعیت ندارد اما آن‌ها تصور می‌کنند دنیا اینگونه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار