کد خبر: 1180050
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر نظارت کمیسیون بر بازار فروش بلیت‌های اربعین گفت: کمیسیون با توجه به وظیفه نظارتی که دارد اصرار دارد بلیت های اربعین بر اساس سامانه اعلامی وزارت راه فروخته شود تا مشکلات گرانی بلیت های هواپیما، اتوبوس و قطار نداشته باشیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره نظارت کمیسیون عمران بر گفت:  در موضوع اربعین و برگزاری شکوه آن وظایفی که بر عهده کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مربوط می شد موضوعاتی چون خدمات هوایی، زمینی و ریلی بود که جلسات  متعددی پیرامون این مباحث برگزار شد. یکی از موضوعات مطرح شده افزایش تعداد پرواز به کشور عراق همچنین افزایش  تعداد اتوبوس و قطار بود که با تصمیماتی که گرفته شد شرایط مناسبی ایجاد شد.

وی افزود: قیمت های بلیت هواپیما، اتوبوس وقطار را هم کمیسیون برای حذف دلالی ها مصوب کرد که باید اجرا شود . همه این تصمیمات برای آن است که رفت و آمد زائران اربعین  تسهیل شود امیدوار هستیم با پیش بینی ها و برنامه ریزی هایی که امسال انجام شده در بحث حمل ونقل  شرایط بهتری نسبت به سال پیش داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران تاکید کرد: کمیسیون عمران با توجه به وظیفه نظارتی که دارید مُصر است بلیت های اربعین بر اساس سامانه  اعلامی وزارت راه و شهر سازی فروخته شود تا مشکلات گرانی بلیت های هواپیما ،اتوبوس و قطار نداشته باشیم. باتوجه به این تصمیات نظم وانظباط بیشتری حاکم است و کمیسیون عمران نظارت خود را افزایش داده است و اگر در روند اجرای این تصمیمات مشکلاتی پیش بیاید بر آن نظارت خواهیم کرد تا مشکل حل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار