کد خبر: 1179118
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
واکنش سخنگو سازمان هواپیمایی در خصوص گزارش مهر مربوط به تخلف فروش بلیت‌های چارتری با قیمت‌های بالا در بازه زمانی اربعین است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، براساس شواهد موجود و رسمی از برخی سایت‌ها مشاهده شد که بلیت‌های چارتری برخلاف بخشنامه‌ای که از سوی سازمان هواپیمایی کشور صادر و وزیر جوان وزارت راه و شهرسازی نیز آن را تأیید کرد، هنوز به فروش می‌رسد؛ و طبق گزارشی که امروز خبرگزاری مهر در خصوص تخلف فروش سایت‌ها برای بلیت چارتری جعفر یازرلو سخنگو سازمان هواپیمایی در خصوص این گزارش واکنشی در مورد پیگیری رسمی سازمان هواپیمایی برای جلوگیری از این اقدام سوداگران ارسال کرد و نوشت:

سایت غیررسمی چارتر ۷۲۴ دارای تاییدیه مجوز از سازمان هواپیمایی کشور را ندارد و لاجرم این تخلف پیگیری و سایت با مراجع قضائی ارجاع داده می‌شود.

طی دو روز گذشته ۱۱ سایت و دفتر خدمات رو تعلیق یا مجوز آن‌ها لغو شد زیرا؛ در حیطه و حوزه قانونی ما قرار دارند و قطعاً هم برخورد خواهیم کرد و هم اکنون نیز برخورد‌های لازم را در دستور کار داریم.

منتهی در مواردی که مجوز از ما دریافت نکرده باشند و اقدام به عرضه و فروش بلیط اقدام کنند متخلف محسوب می‌شوند و برخورد قانونی با سازمان هواپیمایی نیست بلکه دادسرای فرهنگ و رسانه و مراجع قضائی متولی برخورد هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار