کد خبر: 1179027
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در پیامی 26 مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش جوان از لرستان، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان بدین شرح است:

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)«سوره احزاب آیه ۲۳»

بازگشت غرورآفرین آزادگان و دلاور مردان راه حق و حقیقت به میهن اسلامی روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد، و یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره گل واژه های مکتب ایثار و مقاومت است، که شمیم شهیدان را با خود به یادگار داشتند.

قطعا یکی از روزهای ماندگاری که هیچگاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است، فاتحان سرافرازی که با ایثار و از خود گذشتگی برای دفاع از عزت، کیان و آبروی میهن اسلامی مردانه جنگیدند، و رنج و اندوه دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند، و درس عزت استقلال و سربلندی را برای هم‌وطنان به ارمغان آوردند.

آزادگان، هیچگاه متعلق بـه یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا کـه پیام و سیره آنها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی اسـت کـه برای همیشه ماندگار اسـت.

آزادگان در طول جنگ تحمیلی، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در بین كینه توزی دشمنان و تلخ كامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال میهن را سر دادند ، و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

قطعاً ملت شریف ایران به داشتن چنین انسانهای وارسته ای بخود می بالد، و آزادگان سرافراز کشور را جزو ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی میداند که همواره بزرگی آنها در خاطره ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

اینجانب، با ادای احترام به روح بلند شهدا و تجلیل از مقاومت رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس، سالروز ورود عزتمندانه آزادگان مبارز و نستوه را، به همه آزادگان استان لرستان و خانواده هایشان تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» و بهره مندی از منویات رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی» در پاسداری از میراث انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار