کد خبر: 1179019
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
امام جمعه شهرستان زاغه:
حجت الاسلام پیرمحمدی با تأکید بر ضرورت نشر خاطرات آزادگان در جامعه، گفت: این خاطرات به عنوان سرمایه های معنوی جامعه باید در جامعه منعکس داده شوند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهارداشت: آزادگان الماس های در خشان جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان زاغه با بیان اینکه مسأله  آزادگان ما از ابعاد مختلفی قابل توجه است، افزود: یکی از ابعاد، خاطرات با ارزش آزادگان است که به عنوان سرمایه معنوی باید نشر داده شوند.

وی اظهار کرد: آنچه در خلال بیانات و نوشته ها در مورد دوران اسارت گفته شده است، یک بخش کوچکی است از یک داستان بلند، و ما همچنان احتیاج داریم که این داستان بلند را بشنویم.

حجت الاسلام پیرمحمدی عنوان کرد: امروز دنیا در حال عبور از یک گذرگاه و رسیدن به یک وضع جدید و ماجرای جدیدی بوده و رفتار ما، نیت ما، عمل ما در شکل گیری این وضعیت جدید، تعیین کننده است.

وی در ادامه اظهارکرد: برای اینکه دل هایمان قرص شود و راه را گم نکنیم، زندگی آزادگان می تواند برای ما یک ستاره راهنما باشد.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به پاداش آزادگان خاطرنشان کرد: یک بُعد ارزش کار آزادگان بُعد ثواب الهی بوده و لحظه لحظه عمر آزادگان در دیوان الهی محفوظ است

وی با بیان اینکه عزت، قدرت، صدرنشینی یک ملت در طول تاریخ به مجاهدت فرزندانش بستگی دارد، گفت: این مجاهدت گاهی در جبهه و گاهی در میدان اسارت است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار