کد خبر: 1175492
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی گفت: قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه به طول ۲۸ کیلومتر که از آن به عنوان رینک دوم تبریز نام برده می‌شود به صورت مشارکتی بخش خصوصی و دولت کلید خورده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  امیر بخشی زاده صبح امروز در بازدید از پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز_ارومیه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی انجام شد، اظهار کرد: قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه به طول ۲۸ کیلومتر که از آن به عنوان رینک دوم تبریز نام برده می‌شود به صورت مشارکتی بخش خصوصی و دولت کلید خورده است و این شرکت بومی به عنوان سرمایه‌گذار ۶۰ درصد این پروژه را بر عهده گرفته که تاکنون ۳۵ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر بزرگراه شهید کسایی که به عنوان کنارگذر غربی شهر تبریز مورد استفاده قرار می گیرد و به علت حجم ترافیک بالا در موقعیت اشباع قرار گرفته است، در نتیجه قطعه ششم آزادراه ارومیه- تبریز می تواند به عنوان یک معبر موازی با آزادراه شهید کسایی برای خدمات‌رسانی به ترافیک عبوری از شهرستان تبریز عمل کند.

بخشی‌زاده اظهار کرد: این قطعه دارای شش خط است که عرض آن ۳۲ متر است که برای اجرای قطعه آزادراه تاکنون ۱۴ کیلومتر و آزاد سازی انجام گرفته است و هم اکنون بالای ۴۷ درصد پیشرفت کار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار