کد خبر: 1174265
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم به جنگی کشیده شده است که نمی‌تواند در آن پیروز شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، تامر هایمن، رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: ارتش اسرائیل به جنگی (دودستگی داخلی) کشیده شده است که نمی‌تواند در آن پیروز شود. این برای من نگران کننده است. مهم نیست که چه طرف‌هایی موفق می‌شوند اما در هر صورت ارتش نمی‌تواند موفق شود. اگر تمام این قوانین تصویب شود شاهد افزایش مخالفت نیروهای ذخیره با خدمت نظامی و عدم تمایل برای عضویت در ارتش مواجه می‌شویم. موضوع درباره مخالفت با دستور نیست چرا که حل این مسئله راحت است اما موضوع درباره مخالفت با عضویت در ارتش است. آمادگی ارتش به داوطلب شدن افسران، نیروهای ذخیره، نیروی هوایی، سایبری و یگان‌های ویژه وابسته است. اگر این مسئله از ارتش گرفته شود ما ارتش دیگری را خواهیم دید.

وی گفت: اگر تصویب قوانین متوقف شود آنها می‌گویند یک کودتای نظامی رخ داده است و ارتش را به سیاسی کاری متهم می‌کنند و جایگاه رسمی آن تضعیف می‌شود. این اتفاق ممکن است در دو ماه آینده اتفاق بیفتد و این مرا بسیار نگران می‌کند. همچنین موضوع کرانه باختری و فلسطین بسیار پیچیده و تنش زا است. ما اکنون بر روی یک بشکه مواد منفجره هستیم. هر بار که عملیاتی رخ می‌دهد با موجی از اخبار روبرو هستیم و مشغول آن می‌شویم و زمانی که عملیات پایان می‌یابد فورا شاهد آرامش هستیم. جبهه‌ای که باید بیشتر نگران آن باشیم جبهه فلسطین است. حوادثی مثل مسجد الاقصی و نبود توجه و حساسیت به این اماکن ممکن است تمام آرامش شکننده در آنجا را از بین ببرد.

هشدارهای مسئولان رژیم صهیونیستی درباره آسیب رسیدن به ارتش و آمادگی آن و همچنین جنگ داخلی به دلیل تصویب اصلاحات قضایی افزایش یافته است.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی گفت: من به دلیل تهدیدات نظامیان به عدم انجام خدمت نظامی نگران امنیت اسرائیل هستم. از این نیروها می‌خواهم بار دیگر موضع خود را بررسی کنند.

اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو موجب دودستگی شدیدی در رژیم صهیونیستی و برپایی بزرگترین اعتراضات در تاریخ این رژیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار