کد خبر: 1172383
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توزیع عدالت و خدمت‌رسانی به مردم دستور کار دولت سیزدهم است و انتخاب مدیران شایسته در سرلوحه کار رئیس جمهور و وزرا قرار دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صداوسیما، سیدمحمد حسینی دیشب و در همایش منادیان محرم در گرگان با بیان اینکه توزیع عدالت و خدمت‌رسانیخدمت به مردم اولویت دولت سیزدهم به مردم سر لوحه کار دولت سیزدهم است گفت: اگر مدیران با همین جدیت کار را ادامه دهند با همدلی و همگرایی می‌توانیم هم در حل مشکلات داخلی و هم در پیگیری مسائل خارجی پیروز و سربلند شویم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در روابط خارجی نیز دولت به دنبال روابط حسنه با همسایگان است و نمونه بارز آن، برقراری رابطه و تعامل با عربستان می‌باشد.

وی در ادامه به سفر‌های رئیس جمهور به استان‌های مختلف اشاره کرد و توصیه کرد: مصوبات سفر نخست رئیس جمهور در استان گلستان به خوبی انجام شود چرا که سفردوم وی به استان‌ها به شرط به سرانجام رسیدن مصوبات سفر نخست است.

حسینی با بیان اینکه از عاشورا و بصیرت عاشورایی باید درس بگیریم، گفت: اگر فرهنگ عاشورا، آزادمردی و شهادت نبود ما و انقلاب ما به اینجا نمی‌رسید؛ ما ازعاشورا درس گرفته‌ایم و پرچم عاشورایی باید همیشه در احتزاز باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین دیشب و در مراسم عزاداری امامزاده عبدالله گرگان با تاکید بر اینکه آزادمردی یکی از درس‌های عاشوراست گفت: قیام عاشوربرای احیا، استمرار ومصونیت دین مبین اسلام برپا شد و درس این قیام مبارزه باظلم وجلوگیری از تحریف دین بود که باید سر لوح کار ما باشد.

وی ادامه داد: حرکت امام خمینی و رهبرعظیم الشان انقلاب، استمرار راه امام حسین است که با حضور به هنگام و آگاهانه خواص و بصیرت عموم مردم به سمت قله‌ها طی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار