کد خبر: 1169596
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، شبکه عبری زبان کان به نقل از برخی منابع در سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی آورده است که کاهش بازدارندگی رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله در ادامه اقدامات تحریک آمیز در نواحی مرزی و تنش ناشی از آن نمایان است.

به گفته این منابع، رژیم صهیونیستی بر خلاف سیاست‌هایش در اراضی اشغالی، تلاش می‌کند همواره این پیام را بدهد که تصمیمی برای مقابله با حزب الله ندارد و همین مسئله موجب شده تا حزب الله دست به اقدامات تحریک آمیز بیشتری بزند از جمله حملات راکتی از جنوب لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و حملات قبل از آن.

این منابع یکی از تحریک‌آمیزترین اقدامات اخیر حزب الله را نصب دو چادر در داخل منطقه تحت سیطره رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی دانستند.

شبکه کان تاکید کرد که اقدامات تحریک آمیز حزب الله در شمال فلسطین اشغالی همزمان با تحولات امنیتی اخیر در کرانه باختری از جمله حمله نظامی به جنین و شلیک راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی صورت می‌گیرد.

گفتنی است که رونی منلیس سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی هم روز گذشته کابینه نتانیاهو را به باد انتقاد گرفت و گفت کابینه وی از حزب الله ترس و هراس دارد بخاطر همین کارها و اقدامات تحریک‌آمیز آن را نادیده می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار