کد خبر: 1168822
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
رئیس مجلس ملی پاکستان با ابراز انزجار نسبت به تشدید خشونت‌ها علیه فلسطینیان و محکوم کردن یورش و تهاجم هوایی رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین، اظهار داشت: تازه‌ترین اقدامات رژیم اشغالگر قدس بار دیگر چهره سیاه صهیونیست‌ها را در برابر جهان رسوا کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، راجا پرویز اشرف با صدور بیانیه‌ای شهادت تعدادی از فلسطینی‌ها درپی حملات اخیر نظامیان صهیونیستی به جنین را به ملت مظلوم فلسطین و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی پارلمان ملی پاکستان، وی با ابراز تاسف از اقدامات تهاجمی و وحشیانه نیرو‌های اسرائیلی برای اخراج فلسطینیان از خانه و سرزمین خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، افزود: تهاجم رژیم نامشروع صهیونستی علاوه بر نقض صریح قوانین حقوق بشر و هنجار‌های بین المللی منجر به ترویج خشونت و نفرت می‌شود.

رئیس مجلس پاکستان خواستار گام‌های عملی نهاد‌های ناظر جهانی به ویژه سازمان ملل برای پاسخگو کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی و تضمین امنیت مردم فلسطین شد و افزود که تازه‌ترین جنایات اشغالگران در اردوگاه جنین بیانگر تفکر وحشیانه صهیونیسم و رسوایی چهره منفور و سیاه صهیونیست‌ها در برابر جهان است.

وی تاکید کرد که پارلمان پاکستان در کنار مردم و دولت این کشور متعهد به حمایت قوی و مستمر خود از آرمان‌های ملت فلسطین است و ما خواستار تشکیل کشور مستقل و آزاد فلسطین براساس مرز‌های پیش از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز شب گذشته با صدور بیانیه‌ای یورش و تهاجم هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنین را به شدت محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواست از جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی جلوگیری و حقوق ملت فلسطین را تضمین کند.

جنایات نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری همچنان ادامه دارد و بر اثر این جنایات تاکنون ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار