کد خبر: 1168480
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
منابع رسانه‌ای اعلام کردند که عامل عملیات استشهادی امروز در تل‌آویو، یک جوان 23 ساله فلسطینی عضو جنبش حماس و از ساکنان کرانه باختری بود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه، ۴ جولای)، برای دومین روز متوالی حمله همه جانبه علیه جنین در کرانه باختری را ادامه می‌دهد و موجب شهادت دست‌کم ۱۰ فلسطینی شده، خبر عملیات استشهادی در تل‌آویو و زخمی شدن ده صهیونیست، شوک جدید به اشغالگران وارد کرد و رئیس پلیس این شهر برای تمامی نیروها دستور آماده‌باش صادر کرد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، لحظاتی پیشاز حمله یک فلسطینی با خودرو و سلاح گرم به سمت صهیونیست‌ها و زخمی شدن 10 صهیونیست خبر داد و اعلام کرد که حال سه نفر از آنها وخیم است و برخی منابع از مرگ مغزی یکی از این زخمی‌ها خبر داد. 

برخی منابع گزارش داده‌اند که فرد مهاجم، لباس پلیس رژیم صهیونیستی بر تن داشت و پس از حمله با خودرو و زیرگیری چند صهیونیست، به سمت آن‌ها تیراندازی کرده است. سپس یک صهیونیست غیرنظامی که در محل حادثه حضور داشت با تیراندازی به سمت عامل این عملیات، او را به شهادت رساند.

تنها چند دقیقه پس از انتشار این خبر، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در صفحه توئیتر خود نوشت:‌ «این اولین پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم جنین بود.این [عملیات] اجرای عملی چیزی بود که مقاومت بر آن تاکید داشت، اینکه اشغالگران تاوان جنایت‌هایشان در اردوگاه جنین را خواهند داد. ما دستان مردم دلیرمان و رزمندگان در جنین را می‌فشاریم».

خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی، نیز اعلام کرد که کارت هویت عامل این عملیات در جیب لباسش بود. او «حسین خلایله» از اهالی الخلیل بود که ۲۳ سال سن داشت. 

سپس رسانه‌های فلسطینی عکسهای از عامل عملیات استشهادی امروز در تل‌آویو را منتشر و اعلامی کردند که حسین خلایله، جوان ۲۳ ساله فلسطینی از اهالی «السموع» در جنوب الخلیل و از اعضای جنبش حماس بود. 

«طاهر النونو» از رهبران جنبش حماس نیز اعلام کرد که مقاومت فلسطین، مسئول عملیات امروز در تل‌آویو است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار