کد خبر: 1168470
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
به دنبال عملیات استشهادی در تل‌آویو و جراحت دست‌کم 10 صهیونیست، سخنگوی حماس اعلام کرد که این عملیات اولین پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، به عملیات استشهادی در تل‌آویو واکنش نشان داد.

منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز، از وقوع یک عملیات زیرگیری با خودرو در تل‌آویو خبر دادند و اشاره کردند که در این عملیات ۱۰ نفر مجروح شده‌اند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی حماس در واکنش به این عملیات گفت: «عملیات دلیرانه در تل‌آویو پاسخ اول به جنایت‌های اشغالگران در اردوگاه جنین علیه مردم ماست.»

حازم قاسم اضافه کرد: «این [عملیات] اجرای عملی چیزی بود که مقاومت بر آن تاکید داشت، اینکه اشغالگران تاوان جنایت‌هایشان در اردوگاه جنین را خواهند داد.» وی همچنین در پایان گفت: «ما دستان مردم دلیرمان و رزمندگان در جنین را می‌فشاریم.»

عملیات استشهادی در تل‌آویو همزمان با حملات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) انجام شده است.

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین از بامداد روز دوشنبه (۳ جولای) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۰ نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار