کد خبر: 1167329
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه ۱۰ تیر با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر، در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین، صادق ضیائیان در گفتگو با فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال‌شرق و شرق کشور به ویژه زابل و بخش‌هایی از مرکز کشور، وزش باد شدید گاهی گرد و خاک داریم و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه ۱۰ تیر در آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده داریم و با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر، در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه ۱۱ تیر در ارتفاعات گلستان و گیلان و مازندران بارش خفیف داریم و در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی کاهش نسبی دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: روز دوشنبه ۱۲ تیر در شمال آذربایجان غربی و روز سه‌شنبه در دامنه‌های البرز در استان مازندران رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از شنبه ۱۰ تیر در مرکز کشور، شرق و شمال‌شرق همچنین مناطق مرزی کشور در غرب و جنوب غرب وزش باد افزایش می‌یابد که موجب کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و خیزش گرد و خاک در برخی از نقاط این مناطق خواهد شد.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف در برخی ساعات با وزش باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۷ و ۲۶ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار