کد خبر: 1166050
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
استاندار لرستان:
زیویار با اشاره به اینکه شهدا برای سلامت، امنیت، مقاومت، دفاع از نوامیس و برای حفظ دین جان خود را فدا کردند، گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه امروز ماست.

به گزارش جوان از لرستان، دکتر فرهاد زیویار، صبح امروز(3تیر)، در برگزاری یادواره شهدای روستای ولی عصر شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه در دنیای پیچیده امروز که معروف به عصر انفجار اطلاعات است، خیلی چیزها تغییر کرده و مرزهای جغرافیایی را کمرنگ کرده است، گفت: وجود ارزش هایی مثل فداکاری، ایثار و شهادت ظرفیت های بی نظیری در کشور هستند.

استاندار لرستان افزود: آنچه می تواند اقتدار ملی کشور و تاریخ ملی کشورها را حفظ کند پاسداری از همین ارزش های دینی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت شناسنامه و هویت بوده و گذشته ما را در بر می گیرد، ادامه داد: ایثار و فداکاری شهدا برای کشور سبب ماندگاری ما تا امروز شده است و این فرهنگ راه حفظ کشور و صیانت از ارزش ها، تاریخ و دین را به ما نشان می دهد وسبب شده که در دنیا دارای عزت و کرامت باشیم.

زیویار با اشاره به اینکه شهدا برای سلامت، امنیت، مقاومت، دفاع از نوامیس و برای حفظ دین جان خود را فدا کردند، اظهارکرد: فداکاری شهدا اوج تعالی انسان است.

وی بیان کرد: وظیفه امروز ما تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی از مکتب شهدا که همان مکتب اهل بیت(ع) است، می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار