کد خبر: 1165018
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودرو‌های شوتی عملیات پلیسی در این زمینه از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران اجرایی شد. در همین راستا و در اجرای گشت‌زنی‌های انتظامی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق شدند، دو دستگاه خودروی سواری را هنگام ورود به پارکینگ عمومی طبقاتی در محدوده خیابان شوش تهران شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه خودرو‌های مذکور حامل بار قاچاق بود، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها مقادیر قابل توجهی لوازم برقی آشپرخانه خارجی و قاچاق را کشف و ضبط کردند. همچنین رانندگان این خودرو‌ها نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به قاچاق بودن کالا‌ها معترف شدند.

بهرامی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پنج دستگاه خودروی شوتی دیگر را که در پارکینگ عمومی در حال تخلیه کالای قاچاق بودند شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات مجموعاً هفت دستگاه خودروی سواری شوتی توقیف شد، گفت: همچنین مجموعاً ۵۹۲ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، یک هزار و ۸۰۵ عدد فلاکس، ۹۵ عدد ساعت رومیزی کوچک، ۱۵ عدد اسپیکر، ۱۳۰ عدد ساعت مچی، ۶۶ عدد سینی نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد. کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره دستگیرشدگان در این طرح نیز گفت: در مجموع این مأموریت‌ها ۹ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار