کد خبر: 1164527
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دولت بر این است که از اولویت‌های اصلی برنامه هفتم اقتصاد مقاومتی، رشد تولید، ایجاد اشتغال و مهار تورم، باشد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا شهبازی در خصوص برنامه هفتم اظهار کرد: تلاش دولت بر این است که از اولویت‌های اصلی برنامه هفتم، اقتصاد مقاومتی، رشد تولید، اشتغال و مهار تورم باشد.

وی افزود: رشد تولید از جمله مهم‌ترین مسائلی است که در برنامه هفتم لحاظ خواهد شد، چراکه ما اگر در کشور، رشد تولید را داشته باشیم، درنتیجه با مهار تورم نیز روبرو خواهیم بود و رشد تولید داخلی، در حل مشکلات اقتصادی کشور تاثیر بسزایی دارد و آینده روشنی را برای کشور، رقم خواهد زد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: همچنین تلاش دولت بر این است که در تنظیم برنامه هفتم، به اشتغال نیرو‌های تحصیل‌کرده‌ی بیکار، توجه ویژه‌ای شود و از حرفه این افراد در جهت رشد و شکوفایی کشور، استفاده شود.

شهبازی گفت: در تنظیم برنامه هفتم تلاش شده است که این برنامه، ضعف و مشکلاتی که برنامه‌های توسعه قبلی داشتند را، نداشته باشد و این برنامه، با نگاهی دقیق‌تر تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار