کد خبر: 1164470
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات خود با سرمربی تیم فوتبال آرسنال را جهت به خدمت گرفتن وی آغاز کرده، اما مسئولان تیم پاریسی نسبت به جذب سرمربی پورتو امیدوارترند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، رسانه‌های فرانسوی از آغاز مذاکرات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با میکل آرتتا، سرمربی کنونی تیم فوتبال آرسنال به منظور سپردن سکان هدایت پی‌اس‌جی به مرد اسپانیایی خبر داده‌اند.

آرتتا موفق شدتوپچی‌های لندن را به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس برساند. مرد اسپانیایی قرارداد جدیدی را تا سال ۲۰۲۴ با آرسنال امضا کرده که او را در ورزشگاه امارات نگه می‌دارد.

با این حال، مذاکرات بین آرتتا و لوئیس کامپو، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی آغاز شده است. قهرمان لیگ یک فرانسه پس از قطع همکاری با کریستوف گالیته، به‌دنبال چهارمین سرمربی دائم در پنج سال اخیر است.

اخبار مربوط به مذاکره آرتتا با پی‌اس‌جی پس از به بن بست رسیدن مذاکرات این تیم با یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ منتشر شده است.

گفته می‌شود باتوجه به تعهد آرتتا به آرسنال، کامپو درباره احتمال متقاعد کردن وی به قبول هدایت پی‌اس‌جی چندان خوش‌بین نیست.

آرتتا مشتاقانه در انتظار هدایت آرسنال در لیگ قهرمانان است. توپچی‌ها بعد از ۶ سال غیبت، امسال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند.

با این حال، نشانه‌هایی امیدوارکننده از احتمال انتصاب سرژیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال که در لیگ این کشور ستاره تیم ملی ایران یعنی مهدی طارمی را در اختیار دارد، به عنوان سرمربی پی‌اس‌جی نیز دیده می‌شود. خورخه مِندز، مدیر برنامه مشهور پرتغالی نماینده کونسیسائو است و گفته می‌شود هم‌اکنون در پاریس است. همچنین به نظر می‌رسد مقامات پی‌اس‌جی سرمربی پورتو را گزینه‌ای ایده‌آل برای تیم پاریسی می‌دانند، چون او سابقه هدایت نانت را در لوشامپیونه داشته و قادر است به زبان فرانسوی صحبت کند.

کونسیسائو تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و پی‌اس‌جی امیدوار است تا با پرداخت ۱۵.۳میلیون پوند حق فسخ، او را به پاریس بکشاند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار