کد خبر: 1158866
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
استاندار لرستان:
زیویار، با تأکید بر اینکه نسل جدید باید با فرهنگ شهدا آشنا شوند، گفت: شهدا با جانفشانی های خود کشور و کیان ما را حفظ کرده اند بنابراین همگان باید در این راستا تعامل و همت کنند تا شرمنده شهدا نباشیم.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(2خرداد)، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور دکترقاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهارداشت: اساس کشور در مقطعی مورد تهدید قرار گرفت و در این مسیر جانفشانی شد که این ایثارگری ها و اقدامات باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

استاندار لرستان افزود: نسل جدید باید عمیقا با فرهنگ شهدا آشنا شود تا بیش از پیش در جریان عزت و اقتدار کنونی نظام قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کارنامه شهدا برای همگان قابل افتخار است‌، عنوان داشت: نسل شهدا کار خود را انجام داده اند و اکنون یکی از ماموریت های این جلسه این است‌ که‌ هدف گذاری های لازم انجام شود.

زیویار ادامه داد: شهدا با جانفشانی های خود کشور و کیان ما را حفظ کرده اند بنابراین همگان باید در این راستا تعامل و همت کنند تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی یادآور شد: در استان لرستان نیز ۶ هزار و ۵۵۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده که بیانگر روحیه ایثار و دلاوری مردم این دیار است.

زیویار به فرارسیدن سالروز عملیات شهدای حاج عمران اشاره کرد و گفت: در این عملیات استان لرستان حدود ۳۰۰ شهید تقدیم کرده است‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار