کد خبر: 1157010
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
معاون زنان وزارت ورزش و جوانان از افزایش تعداد ورزشکاران زن در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، مریم کاظمی‌پور در حاشیه مراسم اختتامیه هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: امروز اتفاق خوبی در ستاد عالی افتاد و توانستیم از حضور زنان در بازی‌های آسیایی دفاع کنیم. تصمیمات خوبی گرفته شده که در روز‌های آینده اعلام می‌شود.

معاون ورزش زنان وزارت ورزش ادامه داد: در مورد آنچه که فکر می‌کردیم برای زنان در بازی‌های آسیایی بود دفاع کردیم و آن هم دفاع عملکرد بچه‌ها بوده است. در بخش زنان علاوه بر بحث مدال آوری، توسعه و بر اساس عملکرد ماه‌ها و سال‌های اخیر تصمیم گیری شد. جا دارد از وزارت ورزش و ریاست کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک تشکر کنیم که فرصت تعدد رشته‌ها و افزایش تعداد ورزشکاران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ فراهم کردند. امیدواریم با اعتمادی که جامعه و مدیران ورزشی به استعداد‌های ورزشی کردیم حق مطلب ادا شود و بدون توجه به رنگ مدال، به کیفیت حضور فنی آن‌ها توجه شود.

کاظمی پور افزود: البته که اولویت حضور فرهنگی با حجاب اسلامی در مسابقات است و پرچم هویت زن اسلامی را بالا خواهند برد بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در رشته‌های تیمی چه تعداد تیمی اعزام می‌شود؟ گفت: در هر دو بخش ارتقا داشتیم که با گزارش فنی و رسمی کمیته ملی المپیک اعلام می‌شود. امروز شانس یکی دو رشته را بررسی و لحاظ کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار