کد خبر: 1154840
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
تولید مینی لودر از برنامه‌های امسال تراکتورسازان
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از تولید 32 هزار تراکتور و صادرات به 20 کشور دنیا خبر داد و گفت: تولید مینی لودر از برنامه‌های امسال تراکتورسازان است.

به گزارش جوان آنلاین از تبریز، مصطفی وحیدزاده امروز در حاشیه بازدید فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: مجموعه تراکتورسازی با اقدامات و اهدافی که طی یک سال و نیم گذشته انجام داده به بسیاری از اهداف کلان کشوری در مواردی همچون تولید، اشتغال، بهره‌مندی از علوم دانش بنیان و نخبگان علمی، اقتصاد و ... جامعه عمل پوشیده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم وارد مجموعه تراکتورسازی شده‌اند که به کارگیری ۵۰۰ نفر از این تعداد به عنوان اشتغال جدید و با توسعه اهداف تولید این گروه اتفاق افتاده و مابقی نیز جایگزین همکاران بازنشسته شده‌اند.

وحید‌زاده در بحث تولیدی نیز افزایش تولید از ۲۲ هزار دستگاه به نزدیک به ۳۲ هزار دستگاه و تامین نیاز داخلی کشاورزان در کنار صادرات به بیش از ۲۰ کشور دنیا را طی سال گذشته یادآور و اظهار داشت: تمام این اقدامات نه تنها امور مجموعه و کارکنانش را تحت تاثیر قرار داده بلکه در سطح جامعه نیز تاثیر گذار بوده است.

وی از برنامه‌ریزی برای تولید ۴۰ هزار دستگاه انواع تراکتور در سال جدید خبر داد و اضافه کرد: در کنار تولید سایر محصولات مانند موتور، قطعات ریخته، خودروهای تجاری، انواع ادوات تراکتور، تولید مینی لودر نیز امسال در تراکتورسازی و به همت کارکنان تلاشگر و ساعی این مجموعه استارت خواهد خورد.

در حال حاضر گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیش از ۵ هزار پرسنل، و تولید بیش از ۳۰ هزار دستگاه انواع تراکتور و صادرات محصولاتش به اقصی نقاط دنیا، یکی از موفق ترین واحدهای صنعتی کشور و منطقه محسوب می شود که نقش اساسی در امنیت غذایی کشور و حتی دنیا دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر