کد خبر: 1154450
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کمیته امداد و اتحادیه جهانی زنان مسلمان با هدف تبادل تجربیات و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، کمیته امداد و اتحادیه جهانی زنان مسلمان با هدف تبادل تجربیات و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تعامل و همکاری در بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات دو مجموعه در حمایت از محرومان و خانواده‌های کم‌برخوردار، از اهداف امضای این تفاهم‌نامه عنوان شد.

همچنین مقرر شد دو مجموعه از توان علمی، پژوهشی، تجربی، مهارتی و مشاوره‌ای برای پیشبرد اهداف مشترک استفاده کنند.

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، احیای فرهنگ غنی تعاون و همیاری اسلامی، کمک به ایجاد و تعامل سازنده با مراکز کارآفرینی و نیکوکاری از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اعلام شده است.

براساس این گزارش، اتحادیه جهانی زنان مسلمان متعهد شد نسبت به ایجاد شبکه ارتباطی زنان فعال اجتماعی، پویا و تاثیرگذار اقدام کند. همچنین از ظرفیت اتحادیه جهانی زنان مسلمان به مظنور برپایی نمایشگاه‌های مشترک فرهنگی، اجتماعی، خیریه و معرفی توانمندی آنان استفاده خواهد شد.

شناسایی، معرفی و ایجاد ارتباط بین نخبگان، خیریه‌ها و موسسات نیکوکاری مرتبط با اتحادیه جهانی زنان مسلمان در حوزه خیر به کمیته امداد، از دیگر برنامه‌های مورد پیگیری در این تفاهم‌نامه است.

براساس این تفاهم‌نامه، کمیته امداد نیز متعهد شد است نسبت به انتقال تجارت تخصصی، ایجاد هسته‌های خیریه و مردمی با محوریت اتحادیه جهانی زنان مسلمان و نظارت بر عملکرد آن‌ها اقدام کند.

این تفاهم‌نامه به امضای جواد صفاری، مدیرکل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد و لاله افتخاری، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار