کد خبر: 1152581
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمن است که به فضل خدا روز به‌روز، قوی‌تر، عزتمندتر و اثرگذارتر می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مجتبی بخشی پور، نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو، در رابطه با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه، ضمن تبریک این روز به ملت ایران و اعضای سپاه پاسداران، اعلام کرد: سپاه پاسداران امروز تبدیل به امید محرومین و مستضعفین سرتاسر جهان شده است.

بخشی پور، بیان داشت: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمنان است که به فضل خدا روز به روز قوی تر، عزتمندتر و اثرگذارتر می‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه داریم مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های امنیتی و نظامی است، گفت: سپاه پاسداران بار‌ها و بار‌ها پوزه دشمن را به خاک مالیده و آنان را مستأصل و درمانده کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکیدکرد: سپاه با اتکا به خداوند و خودباوری به توانمندی‌ها و پیشرفت‌های عظیمی دست یافته که مایه تحیر جهانیان شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان سعی در تضعیف و تخریب سپاه پاسداران دارد، گفت: آنچه در عمل رخ می‌دهد، محبوبیت روزافزون جهانی و افزایش قدرت سپاه است.

بخشی پور ادامه داد: سپاه نه فقط یک قدرت عظیم دفاعی بلکه یک بازوی توانمند و بی بدیل در موضوعاتی، چون محرومیت زدایی، سازندگی، مقابله با تحریم‌ها و یار همیشگی نظام در بحران‌ها و حوادث طبیعی است.

وی با بیان اینکه سپاه یک پشتیبان قوی برای دستگاه دیپلماسی کشور است، اظهار کرد: امروزه می‌بینیم که کشور‌های مختلف به سمت ایران دست دوستی دراز می‌کنند، این امر نتیجه قدرت و عظمتی است که توسط سپاهیان اسلام برای کشور در نظر جهانیان ایجاد شده است.

بخشی پور در پایان گفت: هر ایرانی وطن پرستی باید به سپاه افتخار کند، چرا که سپاه به ایران و تمام مسلمانان و محرومین جهان عزت بخشیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار