کد خبر: 1152448
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
سخنگوی وزارت امورخارجه:
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به اظهارات نامزد ریاست جمهوری سال آینده آمریکا گفت: سخنان رابرت اف کندی بار دیگر این حقیقت را تاکید کرد که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر کنعانی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در اینکه آمریکا خالق داعش است، تردیدی نبود.

سخنگوی وزارت امورخارجه در این توییت تاکید کرد:، اما برای کسانی که عمدا چشم‌ها را بر حقیقت بستند؛ تصریح "رابرت اف کندی" برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه "ما داعش را ایجاد کردیم"، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.

کنعانی در توییتی دیگر در این باره گفت: آنگاه که ذره‌ای از واقعیات مربوط به ماهیت جنگ افروزانه، تجاوزکارانه و آغشته به دروغ، نیرنگ و توطئه در سیاست خارجی رژیم ‎آمریکا از زبان ‎رابرت اف. کندی کاندیدای ریاست جمهوری این کشور افشا می‌شود، ‏حقیقت این کلام مقام معظم رهبری روشن‌تر می‌شود که: دفاع امثال آمریکا از حقوق بشر، برای ملت‌ها و مظلومان دنیا، گریه‌آور است.

وی خاطرنشان کرد: برای بشریت، مصیبتی از این بالاتر نیست که مفاهیم و ارزش‌های انسانی، این‌طور در دست‌وپای این سیاست‌بازان خبیث بیفتد.

"رابرت اف کندی جونیور" برادر زاده جان اف کندی رئیس جمهوری ترور شده پیشین آمریکا رقیب جدید جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری این کشور در داخل حزب دموکرات شد.

وی روز چهارشنبه به وقت محلی بطور رسمی نامزدی خود را برای انتخاب شدن به عنوان نماینده حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد.

رابرت کندی ۶۹ ساله در سخنانی که تقریبا حدود دو ساعت به طول کشید، گفت: پلیس فاسد است، ما داعش را ایجاد کردیم. ما دو میلیون آواره را روانه اروپا کردیم و زمینه ساز بی ثباتی دموکراسی در آنجا شدیم که منجر به برگزیت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار