کد خبر: 1150930
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
عضو جنبش النجباء عراق:
«فراس الیاسر» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومتی «النجباء» عراق می گوید شاخص های جاری در ابعاد منطقه ای و بین المللی، نشان دهنده قدرت برتر و بی نظیر مقاومت و نزدیک شدن اسرائیل و سلطه آمریکا به خط پایان است.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، الیاسر می گوید: اعلام روز جهانی قدس از زبان امام خمینی (ره) برای بازگرداندن وحدت اسلام بعد از به هم ریختن بافت مسلمانان در اثر کاشتن غده سرطانی اسرائیل در منطقه بود. امام خمینی با انقلاب اسلامی ایران معادلات را دگرگون کرد و مانع تلاش غرب برای تغییر قطب نمای مسلمانان جهان از موضوع فلسطین شد.

فراس الیاسر می افزاید: اکنون ما تغییرات بزرگی را در ابعاد منطقه ای و جهانی به سود محور مقاومت ضد اشغالگری با تقویت نیروهای مقاومت اسلامی در عرصه های عراق، لبنان، سوریه، یمن و نیز توان روزافزون در نیروهای مقاومت فلسطینی، شاهدیم و شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بزرگی در تحول بخشی به این نیروهای مقاومت فلسطینی بعد از بازی برخی کشورهای عربی با آنها داشت.

به گفته عضو جنبش مقاومتی النجباء عراق، «حوادث اخیر، بهترین گواه بر متغیرهای جدید منطقه ای و تاثیرگذاری رو به افزایش مقاومت است. تحولات فلسطین و پایداری غزه با توان نظامی بالا، شاخص هایی است که نشان دهنده بازخوانی جدید صحنه منطقه، این بار با صحنه گردانی نیروهای مقاومت و حمایت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران است.»

الیاسر تصریح می کند: اکنون رژیم نامشروع از شمال و جنوب در محاصره است و بیداری اسلامی جامعی را می بینیم که به قضیه فلسطین از دید مقاومت اسلامی نگاه می کند و این، حاصل گفتمان مقاومتی روز جهانی قدس است.

عضو جنبش النجباء عراق: شاخص روز جهانی قدس امسال قدرت بی سابقه مقاومت است

به باور این چهره مقاومتی، «متغیر دیگر، جنگ روسیه و اوکراین است که تردید را در ارکان طرح غربی-صهیونیستی در منطقه انداخته و شاهدیم که نشانه های جدایی از هژمونی و سیطره آمریکایی در منطقه در حال بروز است. هماهنگی قابل توجه جمهوری اسلامی ایران با روسیه، چین و دولت های آسیایی نیز نشانگر نزدیک شدن پروژه های آمریکایی به نقطه پایان است.»

عضو دفتر سیاسی النجباء می گوید: امروز نیروهای مقاومت در راستای یکپارچه کردن میدان ها تلاش می کنند. به عنوان نمونه، موشک های اخیر مقاومت لبنان که به بخش های دست نیافتنی رژیم صهیونیستی شلیک شد و نیز موشک های مقاومت فلسطین از غزه، پروژه آمریکایی-اسرائیلی را در منطقه ناکام گذاشت.

الیاسر معتقد است که «اعتراضات داخل رژیم صهیونیستی نیز یکی از شاخص های به هم ریختگی طرح های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار