کد خبر: 1150580
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
داستان فیلم که در پوسترها نشان داده شده «از پرونده‌های واقعی پدر گابریل آمورث، رئیس جن‌گیران واتیکان الهام گرفته شده است». در این فیلم راسل کرو در نقش آمورث ظاهر شده که وظیفه بررسی تسخیر روح پسری جوان را دارد. در این روند، او یک «توطئه چند صد ساله» را آشکار می‌کند که واتیکان «به شدت سعی کرده آن را پنهان کند».
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  احضارکنندگان روح واتیکان از فیلم جدید راسل کرو به شدت انتقاد کردند.

انجمن بین‌المللی جن‌گیران از فیلم ترسناک جدید که تنها تریلر آن را دیده‌ بودند، انتقاد کردند اما هنوز پس از تماشای کامل فیلم اظهار نظری صورت نگرفته است.

بیشتر حرفه‌ها مورد توجه هالیوود قرار می‌گیرند و در مورد آن‌ها فیلم‌هایی ساخته می‌شود. با این حال، انجمن بین‌المللی جن‌گیران از آنچه که در فیلم ترسناک جدید راسل کرو، «جن‌گیر پاپ» به تصویر کشیده شده‌، این فیلم را به‌عنوان «سینمای غیرقابل استناد… مناقشه برانگیز» محکوم کرده‌اند.

داستان فیلم که در پوسترها نشان داده شده «از پرونده‌های واقعی پدر گابریل آمورث، رئیس جن‌گیران واتیکان الهام گرفته شده است». در این فیلم راسل کرو در نقش آمورث ظاهر شده که وظیفه بررسی تسخیر روح پسری جوان را دارد. در این روند، او یک «توطئه چند صد ساله» را آشکار می‌کند که واتیکان «به شدت سعی کرده آن را پنهان کند».

این ستار هالیوودی در صحنه‌هایی با شخصیت دردسرساز و غیرقابل پیش‌بینی‌اش، خشم هیئت‌های روحانی با دیدگاههای افراطی کشیش‌ها در مورد جن‌گیری را قبل از مواجهه با تسخیر کودک نفرین شده در یک نبرد معنوی دراماتیک به تصویر می‌کشد.

در بیانیه منتشر شده از انجمن بین‌المللی جن‌گیران (IAE)، عنوان این فیلم «ادعای واهی» خوانده شد و  این انجمن مدعی شد که این فیلم توطئه‌آمیز بوده و تردید غیرقابل قبولی برای مردم ایجاد می‌کند که چه کسی «دشمن واقعی» است، شیطان یا قدرت کلیسا؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار