کد خبر: 1149572
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، مولفه‌های احساس امنیت و کسب رضایت مردمی در سطح استان را مطلوب دانست و گفت: تمامی شاخصه‌های امنیتی ارتقاء یافته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار دوستعلی جلیلیان در جلسه کمیسیون عملیات فراجا ویژه شهرستان ایرانشهر، که به ریاست سردار "قاسم رضایی" جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های کارکنان پلیس استان در برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی بیان داشت: همگان امیدواریم تا با بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان، مورد رحمت خداوند قرار گرفته و از طریق انس با قرآن کریم خود را از شر شیطان و هواهای نفسانی حفظ کرده و با عبادت خالصانه به درگاه پروردگار مهربان، از این ماه پر برکت، برای تقویت ابعاد معنوی و جسمی خود، نهایت بهره را ببریم.

 وی با تأکید بر بکار گیری تمامی ظرفیت پلیسی به منظور ایجاد رفاه و آسایش مردم ادامه داد: همانگونه که فرماندهی کل انتظامی در فرامین خود بیان داشته اند باید نهایت تلاشمان را در اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی برای کسب رضایت مردم به کار بندیم.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه امنیت مطلوب است و تمامی شاخصه های امنیتی ارتقا یافته است، خاطرنشان کرد: با هدایت و تدابیر هیئت رئیسه فراجا و تلاش های مجاهدانه کارکنان انتظامی استان مولفه های احساس امنیت را در استان ارتقاء خواهیم داد .

سردار جلیلیان با تأکید بر کاهش حوادث رانندگی و سرقت به عنوان راهبردهای عملیاتی اولویت دار افزود: در جهان توسعه یافته امروزی، استفاده هدفمند از سامانه های هوشمند به منظور کشف جرایم از اهمیت بسیار زیادی برخودار می باشد، زیرا با استفاده مناسب از این ظرفیت های نوین در پیشبرد موفقیت آمیز طرحهای پلیسی، می توانیم شاهد ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی شهروندان در سطح جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر لزوم نظارت کامل فرماندهان بر اثر بخشی عملیات های پلیسی در یگان های مختلف انتظامی تأکید و اظهار داشت: باید در صورت نیاز، از نیروهای کمکی و به ویژه نیروهای آماده یگان ویژه در عملیات های حساس پلیسی، بهره لازم را ببریم، اگر حضور بهنگام یگان های انتظامی در میادین عملیاتی، به صورت صحیح و درست و به موقع انجام نپذیرد، کاهش سرمایه اجتماعی پلیس را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار