کد خبر: 1149044
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
رئیس پلیس راهور فراجا بیان کرد: بر اساس گزارشات ۲۲ درصد کاهش جانباختگان را در تصادفات نوروزی داریم و تقریباً ۸۲۱ نفر در این ایام جان خود را از دست دادند و بالغ بر ۱۶ هزار نفر نیز مجروح و مصدوم شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس پلیس راهور از کاهش ۲۲ درصدی جان باختگان تصادفات نوروزی خبر داد و گفت: ۸۲۱ نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند.

سردار کمال هادیانافر؛ رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی تعداد جانباختگان در تصادفات نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: بیش از چهار روز است که ترافیک برگشت به موطن اصلی مردم شروع شده است.

وی با بیان اینکه اغلب تصادفات در جاده‌های فرعی و روستایی رخ داده است، گفت: سفر‌های نوروزی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات ۲۲ درصد کاهش جانباختگان را در تصادفات نوروزی داریم و تقریباً ۸۲۱ نفر در این ایام جان خود را از دست دادند و بالغ بر ۱۶ هزار نفر نیز مجروح و مصدوم شدند.

هادیانفر با بیان اینکه اوج تصادفات در ۲۸ اسفندماه سال گذشته بود که با همیاری مردم تردد‌ها یک روند معقول پیدا کرد، گفت: هنوز ۳۳۲ هزار خودروی تهرانی در سفر هستند که به تهران بازنگشتند و عمده انباشتگی در گیلان و مازندران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار