کد خبر: 1143225
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
رئیس دیوان محاسبات کشور:‌

رئیس کل دیوان محاسبات کشور ضمن تأکید بر لزوم افزایش حساسیت نسبت به حفظ «بیت‌المال» در همه دستگاه‌های کشور افزود: برای صیانت از «بیت‌المال» هیچ خط قرمزی نداریم.
به گزارش ایرنا، سیداحمدرضا دستغیب در نشست مدیران کل دیوان محاسبات استان‌ها که با حضور رئیس کل، دادستان، حاکم شرع، معاونان و مدیران دیوان محاسبات و همچنین رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم افزایش حساسیت نسبت به حفظ «بیت‌المال» در تمام دستگاه‌های کشور گفت: صیانت از «بیت‌المال» و «اموال عمومی» و همچنین بررسی نحوه عملکرد دستگاه‌های مختلف وظایفی است که قانون بر عهده دیوان محاسبات کشور گذاشته است و ما هم برای انجام این وظایف تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.
وی ضمن تأکید بر شأن بالای نظارتی دیوان محاسبات خاطر نشان کرد: اگر کوچک‌ترین انحرافی در دورترین نقطه کشور اتفاق بیفتد، همه مسئول هستیم و باید با آن مقابله کنیم و در مسیر محافظت از بیت‌المال هیچ خط قرمزی برای دیوان محاسبات وجود ندارد.
دستغیب با بیان اینکه تعامل بین دیوان محاسبات کشور و سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله کمیسیون اصل۹۰ مجلس باید افزایش یابد، گفت: نظارت بر شرکت‌های با مالکیت عمومی در حال حاضر، در دستور کار دیوان قرار گرفته است و ان‌شاءالله با کمک سایر مجموعه‌های نظارتی این مطالبه محقق خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم تقویت سیاست‌های پیشگیرانه در دیوان محاسبات اظهار داشت: برپایی چنین جلساتی، افزون بر شناسایی مشکلات و خلأ‌ها در مراکز استانی، موجب هماهنگی و وحدت رویه در نظارت اثرگذار نیز خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار