کد خبر: 1126260
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی، بر ضرورت ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا، گفت: این مهم لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، امروز(7دی)، در جلسه هماهنگی اجرای طرح تاریخ شفاهی خانواده شهدا در سطح استان، اظهارداشت: در راستای ثبت و ضیط تاریخ شفاهی خانواده شهدا تاکنون کم کاری صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه با اقدامات جهادی باید کم کاری های گذشته جبران شود، افزود: ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن نقش آفرین بوده و امری ضروری است.

وی عنوان کرد: تاریخ شفاهی خانواده شهدا یک دستور از جانب مقام معظم رهبری است و همه ما در این زمینه وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امروز دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته و باور و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده است، بیان کرد: باید وارد میدان عمل شویم و جلوی توطئه های دشمن بایستیم.

وی اظهارکرد: ثبت و ضبط و ترویج خاطرات والدین شهدا امری مهم و اثرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه های دشمن در این جنگ ترکیبی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار