کد خبر: 1109763
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
فرمانده مرزبانی انتظامی:
سردار گودرزی با اشاره به اینکه طی روز‌های گذشته چندین تیم قاچاق سلاح غیرمجاز توسط نیرو‌های انتظامی و مرزبانی شناسایی شدند، گفت: امروز مرز‌های برخی کشور‌ها محل و حیاط خلوت گروه‌های تروریستی و اشرار دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه مرزبانان در شرایط محتلف اقدامات سخت پلسی را برای مقابله با گروهک‌های تروریستی، قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح و مهمات انجام می‌دهند، اظهار داشت: امروز برخی کشور‌های که توان برقراری امنیت داخلی خودشان را ندارند به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما هستند.

سردار گودرزی با بیان امروز مرز‌های برخی کشور‌ها محل و حیاط خلوت گروه‌های تروریستی و اشرار دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از نیروی انسانی آماده و سیستم‌های الکترونیکی و اپتکی، پهپادی و هلی‌شاتی و برجک‌ها و کمین‌های هدفمند اشراف اطلاعاتی خوبی بر آن‌ها دارد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: با هماهنگی با پلیس‌های مرزیانی برخی از کشور‌ها و ایجاد گشت‌های مشترک و تبادل اطلاعاتی امنیت پایداری در مرز‌ها وجود دارد.

وی درباره برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات خاطرنشان کرد: طی روز‌های گذشته چندین کشف توسط همکارانم در فرماندهی انتطامی و مرزبانی صورت گرفته و در این خصوص نطارت‌ها و پایش بیشتر شده است؛ همچنین اطلاعاتمان از سوی مردم و منابع‌ای که داشتیم بیشتر شده است.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار