کد خبر: 1087365
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:
ستاری، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از شهدا گرفته است، گفت: شهدا چراغ راه هدایت هستند وآیندگان به دلیل تاسی به این شهدا و خانواده شهدا می‌توانند راه روشنی را داشته باشند.

به گزارش جوان از لرستان، «بهرام ستاری»، امروز(17اردیبهشت)، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از شهدا گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: قدردانی از جامعه ایثارگری، تکریم از شهدا و خانواده شهدا به معنای تکریم نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت هستند، عنوان داشت: آیندگان به دلیل تاسی به این شهدا و خانواده شهدا می‌توانند راه روشنی را داشته باشند.

ستاری بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: امروز تکریم از شهدا و خادمین شهدا بر همه وظیفه است.

وی ادامه داد: گنجینه شهدا که برگرفته از آثار شهدا، خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری ما است، گنجینه بسیار قوی و غنی بوده که می‌تواند چراغ راهی برای تمام مدیران، انسان‌ها و جامعه باشد و باید این گنجینه قوی را که انتشار آثار شهدا و فرهنگ شهدا است را پاس بداریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود، هیچ نکته ابهام تاریخی در جامعه نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: اگر در طول این ۴۲ سال از پیروزی انقلاب در عرصه‌های اجرایی برخی اوقات مسیر را گم کرده‌ایم به دلیل این است که راه و مسیر شهدا را نشناخته‌ایم.

ستاری بر ضرورت توجه به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا تأکید کرد و ادامه داد: توجه به جامعه ایثارگری، توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی است، توجه به جامعه ایثارگری تضمین کننده آینده این نظام اسلامی است.

وی با تقدیر از مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و تبریک به مدیرکل جدید این اداره کل، گفت: انتظار می رود مدیرکل جدید بنیاد شهید، نسبت به تکریم خانواده شهدا توجه جدی داشته باشد چرا که تکریم خانواده شهدا، تکریم نظام جمهوری اسلامی است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار