کد خبر: 1082551
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:
ستاری، به ۱۷۳مصوبه سفر رئیس جمهور به لرستان اشاره کرد و گفت: تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری به معنای برون رفت از محرومیت ها است.

به گزارش جوان از لرستان، دکتر«بهرام ستاری»، امروز(27اسفند)، در جلسه معارفه فرماندار پلدختر اظهارداشت: چرخ خوابیده توسعه در لرستان در دولت سیزدهم به حرکت در آمده و اجازه نمی دهیم عده ای با فضاسازی مردم را نسبت به نظام و خدمتگزاران بدبین کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: متاسفانه اخیرا یک جریان خاص فضای مجازی را به گونه ای مدیریت می کنند که مردم نسبت به خدمتگزاران خود بدبین شوند.

وی عنوان کرد: این افراد از هر اقدام دولت در لرستان حاشیه درست می کنند ،اگر انتصابی صورت می گیرد آن را تخریب و اگر انتصابی رخ نمی‌دهد آن را دست مایه و محلی برای جو‌سازی قرار می دهند.

ستاری ادامه داد: استاندار و تیم مدیریتی استان بی اعتنا به این حاشیه پردازی ها در تلاش است تا مصوبات سفر رئیس جمهوری را محقق کند.

وی با اشاره به ۱۷۳مصوبه سفر رئیس جمهور به لرستان خاطرنشان کرد: این مصوبات بیانگر این است که رئیس جمهوری و دولت سیزدهم نگاه ویژه به لرستان و محرومیت آن دارند.

ستاری با بیان اینکه تحقق این مصوبات یعنی برون رفت از این محرومیت ها، عنوان کرد: توسعه همه جانبه لرستان مستلزم همراهی، همدلی و همکاری همه آحاد مردم این استان است.

وی تلاش های زیویار استاندار را بی سابقه و ارزشمند خواند و گفت: اجازه بدهیم مطالبات استان در فضایی آرام و بدون تنش پیگیری شود چرا که سالهای سال است لرستان از حاشیه و حاشیه پردازان خیری ندیده است .

معاون سیاسی امنیتی استانداری در پایان با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف در استان آن را در راستای اهداف و برنامه های دولت در لرستان، تصریح کرد: تغییر موجب تحول و دگرگونی خواهد شد و تلاش شده است این تغییرات تحولات مثبت ایجاد کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار