کد خبر: 1081316
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
رئیس اداره گاز شهرستان میانه با اشاره به اینکه ۲۹۶ روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، گفت: ۲۱ روستا در سال جاری گازرسانی شده است.

علیرضا عباسیان  افزود: تا کنون ۱۰۰ درصد خانواری شهری و ۹۷.۱۶ درصد از خانوارهای روستایی در شهرستان میانه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
وی با اعلام اینکه به استثنای ۱۷ روستا، تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان میانه گازدار شده است، گفت: این ۱۷ روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار مجری و شروع عملیات گازرسانی است.
وی اظهار داشت: با اتمام گازرسانی به ۱۷ روستای شهرستان میانه درصد بهره مندی روستاهای شهرستان به بیش از ۹۸.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
عباسیان با اشاره به طرح های عملیاتی در راستای ارتقای ظرفیت توزیع و پایداری جریان گاز مشترکین شهرستان میانه از طرح های در دست اجرا به طرح تقویتی خط تغذیه ۱۶ اینچ شهرستان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای آن جلوگیری از افت فشار گاز در روستاهای دوردست بخش های مرکزی و کندوان بوده و با اتمام طرح مذکور، بسترهای پایداری جریان گاز و ارائه خدمات بهینه به مشترکین منطقه، بیش از پیش فراهم خواهد شد.
رئیس اداره گاز شهرستان میانه خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان تاکنون ۲۶۲ واحد صنعتی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده است که از این تعداد، ۲۲ واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰ از نعمت گاز بهره مند شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر