کد خبر: 1079181
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل:
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: احداث ۱۱۰ مدرسه در قالب ۳۴۰ کلاس در استان در دستور کار قرار دارد که در آینده‌ای نزدیک احداث و تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود و احداث ۴۰۰ مدرسه خیرساز نیز در استان رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد قرآن‌نویس در بازدید از پروژه‌های آموزشی و مدارس خیرساز استان اردبیل اظهار داشت: احداث 110 مدرسه در قالب 340 کلاس در استان در دستور کار قرار دارد که در آینده‌ای نزدیک احداث و تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود و احداث 400 مدرسه خیرساز نیز در استان رقم خورده است.

وی بیان کرد: 131 خیر مدرسه‌ساز در استان اردبیل با مشارکت خیران در حال اجرا شدن است که به عنوان آثار ماندگار و نقطه عطف آموزشی محسوب می‌شود و امری لازم و ضروری است تا با همکاری خیران و مساعدت مسئولان و نیز فرهنگ‌سازی رسانه‌ها بتوانیم در امر ساخت فضاهای آموزشی جزو پیشگامان استان باشیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: در حال حاضر با همکاری‌ها و مشارکت‌های به عمل آمده توانسته‌ایم زمینه احداث 400 مدرسه را در قالب یک هزار و 700 کلاس در مناطق مختلف استان رقم بزنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک تحویل آموزش و پرورش داده شود.

  قرآن‌نویس با اشاره به این که ساخت 30 درصد مدارس کشور توسط خیران رقم خورده است اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر نسبت به نوسازی و احداث مدارس استان توجه ویژه‌ای وجود داشته و اقدامات قابل توجهی انجام یافته است و علی‌رغم گرانی مصالح و افزایش هزینه ساخت و ساز مدارس توقفی در کار نبوده است.

وی بیان کرد: تمام سعی و اهتمام بر این است تا نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی همچنان استوار باشیم و در ساخت و احداث فضاهای آموزشی بتوانیم از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم و با رفع مشکلات موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر