کد خبر: 1079044
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی، از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 55 هزار جلد کتاب به نهادهای فرهنگی و اجتماعی سراسر کشور اهدا کرده است.

معاون امور کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، تقویت کتابخانه‌ها و پایگاه‌های کتاب سطح کشور با اولویت مناطق محروم را از مهم‌ترین وظایف این سازمان برشمرد و گفت: کتابخانه سیار این سازمان، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 55 هزار جلد کتاب را به 60 مرکز فرهنگی و اجتماعی کشور از جمله كتابخانه‌های عمومي، کتابخانه‌های مدارس، پایگاه‌های کتاب مساجد و... اهدا کرده است.

حسین خسروی افزود: در بهمن مال امسال نیز 7 هزار جلد کتاب از سوی کتابخانه سیار آستان قدس رضوی از طریق اهدا و امانت بلند مدت به کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی و اجتماعی سطح کشور واگذار شده است.

وی این اقدام را در ادامه سایر برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی عنوان کرد که از 12 بهمن ماه با برگزاری نمایشگاه «زنگ انقلاب» در کتابخانه‌های سراسر کشور آغاز و با برگزاری نمایشگاه‌ها و رونمایی از منابع و پایگاه‌ها، اهدای منابع، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی و نقاشی و ... ادامه پیدا کرد و با افتتاح پنجاه و نهمین کتابخانه آستان قدس در روز پنج شنبه 21 بهمن ماه به پایان رسید.

شایان ذکر است، سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، در سال گذشته نیز قریب به 72 هزار نسخه کتاب را   به بیش از 36 مرکز و نهاد فرهنگی از طریق اهدا و امانت بلند مدت واگذار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار