کد خبر: 1075199
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از افتتاح دو پردیس سینمایی جدید در مشهد تا پایان سال خبر داد و گفت: دو مجموعه سینمایی دیگر نیز در مشهد در حال احداث هستند.

حجت طباطبایی با اشاره به راه‌اندازی سینماهای جدید در مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر چهار مجموعه سینمایی جدید در مشهد در حال ساخت یا در شرف بهره‌برداری هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس تا پایان سال قطعاً دو پردیس سینمایی به سینماهای فعال مشهد افزوده خواهد شد.  همچنین ساخت دو مجموعه سینمایی در حال اتمام است و تلاش می‌شود این دو مجموعه سینمایی نیز هر چه زودتر به سینماهای فعال مشهد بپیوندند.

طباطبایی تصریح کرد: در حال حاضر ۶ مجموعه سینمایی هویزه، آفریقا، اطلس، گلشن، سیمرغ و ویلاژتوریست در محدوده شهر مشهد در حال فعالیت هستند که با افزوده شدن این چهار سینما تعداد سینماهای فعال مشهد به ۱۰ سینما افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه افزایش سینماها موجب جذب بیشتر تماشاگران خواهد شد، خاطرنشان کرد: پراکندگی جغرافیایی سینماهای در حال احداث، همراه با تداوم بازگشایی سالن‌های سینمایی و اکران فیلم‌های مناسب رونق بیشتر پیش صنعت سینما در مشهد را به همراه خواهد داشت.

از پردیس سینمایی «مهر کوهسنگی» واقع در حاشیه پارک کوهسنگی مشهد، پردیس سینمایی «پارک بازار» واقع در در بولوار شهید مفتح، سینما «برفی» واقع در بولوار جانباز و پردیس سینمایی «پدیده» واقع در مجموعه پدیده شاندیز به عنوان چهار سینمای در آستانه بهره‌برداری در محدوده شهر مشهد نام برده می‌شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار