کد خبر: 1071814
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل باشگاه تراکتور:
مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه فیلم بازی های قوچان نژاد را به کادر فنی تیم ارائه کردیم، گفت: اگر سرمربی تیم خواهان جذب این بازیکن بزرگ باشد شرایط جذب وی را فراهم خواهیم کرد.

میرمعصوم سهرابی  در یک گفت‌وگوی رسانه ای درخصوص احتمال جذب "رضا قوچان‌نژاد" افزود: باشگاه بزرگ تراکتور در گذشته سابقه استفاده از بازیکنان بزرگی همچون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی را داشته است و اگر کادرفنی تیم خواهان این امر باشند، کارهای مربوط به جذب این بازیکن را انجام خواهیم داد و حتی فیلم‌های بازی قوچان‌نژاد را به آقای سولدو داده‌ایم و منتظر نظر نهایی او هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور با اشاره به اینکه باشگاه تراکتور امسال نتوانسته مجوز حرفه‌ای کسب کند، خاطرنشان کرد: به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای برای آکادمی باشگاه هستیم که ۸۰ درصد کارهای مورد نیاز را انجام داده‌ایم و پس از حضور کارشناسان امر و بررسی شرایط، مجوز حرفه‌ای آکادمی را دریافت خواهیم کرد و جلسه‌ای نیز با رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر تبریز در خصوص اختصاص مکانی برای احداث زمین تمرین و بازی برای آکادمی باشگاه، برگزار کرده‌ایم.

سهرابی با بیان اینکه بعد از شروع کار به عنوان مدیرعامل تراکتور، موضوعات مطرح در باشگاه را بررسی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌است، اضافه کرد: یکی از این موارد تشکیل کانون هواداران است که در این مدت این کانون را فعال و فردی را نیز به عنوان مسئول کانون انتخاب شده است و به دنبال راه‌اندازی ساختمان کانون هواداران هستیم.

وی با بیان اینکه نیازهای سخت افزاری سرمربی تیم تراکتور فراهم شده است، اضافه کرد: زونیمیر سولدو براساس شناختی که از تیم کسب کرده است نیازهای فنی‌ خود را مطرح کرده و ما نیز به دنبال رفع آن‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص درخواست سرمربی تیم در مورد جذب یک بازیکن و تقویت کادر فنی، ادامه داد: اقدامات اداری برای حضور این افراد در تبریز، انجام شده است که به مرور زمان تیم تراکتور را به سمت تفکرات وی سوق خواهیم داد.

وی در رابطه با تبلیغات محیطی بازی‌های لیگ نیز یادآور شد: مالک باشگاه تراکتور اولین فردی بود که در سازمان لیگ حضور یافت و پیگیر دریافت حق تراکتور از محل تبلیغات محیطی بود و ما نیز جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره برگزار می‌کنیم تا در صورت تامین منافع باشگاه و پذیرفته شدن شرایط ما توسط فدراسیون فوتبال، تبلیغات محیطی را برعهده بگیریم.

سهرابی با رد مبلغ مطرح شده در رسانه‌ها در خصوص کمک مالی مس سونگون به تراکتور اظهار کرد: مدت‌هاست نمایندگان مجلس و مسئولان استانی پیگیر اختصاص مبلغی از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه مس به باشگاه تراکتور در قالب اسپانسر هستند تا تراکتور برنامه‌هایش را به بهترین شکل پیگیری کند ولی با مطرح شدن این مبلغ کارگروهی برای مشخص کردن میزان کمک مجموعه مس تشکیل شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه ما به دنبال رفع مشکلات و بازگرداندن تراکتور به جایگاه واقعی‌اش هستیم، گفت: سرمربی خارجی برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد و ما و هواداران باید حوصله کنیم و به سولدو زمان بدهیم.

تیم فوتبال تراکتور در پایان هفته هشتم با هشت امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در ادامه رقابت های لیگ برتر، ۱۹ آذر در رفسنجان به مصاف مس این شهر خواهد رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر