کد خبر: 1060307
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
همزمان با هفته دولت و با حضور مسوولان شهرستانی ۶ طرح عمرانی خدماتی با ۸۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در عجب‌شیر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار عجب‌شیر  در آیین افتتاح این طرح‌های توسعه روستایی افزود: فاز اول احداث دیوار حائل خانیان و آسفالت‌ریزی معابر اصلی روستاهای یایچی و هرگلان از جمله طرح های افتتاحی روز جاری است.

عادل اصغرپور اضافه کرد: از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز نیز می‌توان به خودرو آتش‌نشانی روستای هرگلان، ساختمان شهرداری جوانقلعه و ساختمان آتش‌نشانی شهر جوانقلعه اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه روستایی با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و داشتن نگاه اقتصادی و اشتغالزایی شکل می‌گیرد، بیان کرد: طرح‌های توسعه روستایی باید با مشارکت اهالی اجرا شود و لازمه آن فرهنگ‌سازی است.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی و خدماتی در روستاهای عجب‌شیر متناسب با بافت روستایی و گردشگری شهرستان اجرا می‌شود و دهیاران نیز باید در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

وی به اجرای طرح توزیع آسفالت رایگان در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای بهسازی و آسفالت معابر و روستاهای این شهرستان آسفالت رایگان در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در این طرح که با همکاری و مشارکت مردم و دهیاری‌ها در حال اجراست، عملیات زیرسازی برای آسفالت توسط مردم انجام و قیر و آسفالت نیز از سوی بنیاد مسکن و اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر