کد خبر: 1059676
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: دولتمردان باید با تکیه بر اقتصاد مقامتی، رونق تولید، حمایت و توجه به ظرفیت ها در این راستا گام بردارند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز(3شهریور)، در دیدار با  استاندار و معاونان استاندار لرستان به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد، اظهارداشت: شهید رجایی و باهنر الگوی دولتمردان هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه علت ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر را حرکت در راستای شاخصه‌های حکومت علوی است، افزود: اجرای عدالت و نفی تبعیض شهدای دولت الگوی دولتمردانف مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه به اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: امروز مردم از مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری رنج می برند و دولتمردان باید برای رفع این مشکلات اقدامات اساسی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف مسئله اقتصاد کشور هستند، خاطرنشان کرد: در مقابل ما به دنبال تقویت اقتصاد هستیم و تحقق این مهم با تکیه بر توان داخلی، توجه به توانمندی ها و حمایت از تولیدات داخلی محقق می شود.

وی ادامه داد: در راستای حل مسئله اقتصاد کشور باید کار علمی، کارشناسی، کاری همراه با قوت، انبوه، متراکم و تلاش همه کارگزاران انجام شود.

امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: تلاش ما برای رفع مشکلات اقتصادی باید تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی باشد و  تلاش همه جانبه و مستمر جهت مانع شدن از تعطیلی کارخانه‌های فعال و زمانبندی راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های مهم استان باید در اولیت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توانمند سازی اقتصاد با رونق تولید داخلی، جهش تولید، ایجاد اشتغال، حمایت‌ها، پشتیبانی ها و رفع موانع تولید از ضروریاتی است که نمی توان نادیده گرفته شوند و باید در سایه مدیریت جهادی و انقلابی در این راستا گام برداشت.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار