کد خبر: 1058841
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
امام جمعه هشترود گفت: وضعیت کرونا روز به روز وخیم‌تر می‌شود و بر همین اساس در عزاداری‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی با جدیت رعایت شود.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در محوطه باز مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: شیوه‌نامه‌های عزاداری در ماه محرم امسال که در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شده است باید مورد توجه همگان قرار گیرد تا از شیوع افسارگسیخته این ویروس جلوگیری گردد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر بیمارستانی این شهرستان در زمینه درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بیان کرد: وظیفه ما هم این است که از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمک‌ حال آنان باشیم.

وی همچنین در پیش بودن سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به ایران اسلامی را یادآوری کرد و اظهار داشت: آزادگان درس مقاومت را از سالار شهیدان گرفته‌اند و پس از بازگشت هم به همگان اعلام کردند که رمز پیروزی ایمان به خدا و مقاومت در برابر دشمن است.

امام جمعه هشترود اضافه کرد: استکبار همواره می‌خواهد جامعه اسلامی را به نفع خود مصادره کند غافل از اینکه جهاد اصغر مبتنی بر جهاد اکبر نمی‌گذارد این نیت شوم استکبار به نتیجه برسد.

حجت‌الاسلام جعفریان افزود: آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها جلوه‌های نفس عماره جامعه بشری در زمان حاضر هستند و فقط منطق مقاومت می‌تواند جواب آنان را بدهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر