کد خبر: 1058302
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
مستند ساز مشهور کشور در جشنواره عمار گفت:
مستندساز مشهور کشور و دبیر جشنواره «عمار» گفت: آستان قدس رضوی ظرفیت‌های هنری و فرهنگی بی‌نظیری در اختیار دارد و در حوزه تربیت نیروی هنری نیز عملکرد درخشانی داشته است.

نادر طالب‌زاده در حاشیه مراسم نخستین دوره تدریس و تبیین آثار معرفتی و توحیدی امام خمینی (ره) که در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری دوره تدریس اندیشه‌های امام خمینی(ره) بی‌شک یک فرصت است برای همه کسانی که می‌خواهند پایه‌های اعتقادی خود را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه وقتی عده‌ای دور هم جمع شوند و با اساتید و نیت خوب کار کنند یک فرصت است و باید به آینده آن چشم امید داشت، افزود: خداوند متعال فرصت‌هایی به ما داده است که ایمان خودمان را تقویت کنیم. به عنوان مثال چند نفر از ما سحر بیدار هستیم و چه استفاده‌ای از سحر می‌کنیم؟ آیا توانسته‌ایم از این همه فرصت استفاده کنیم؟

طالب‌زاده عنوان کرد: من بیش از چهل سال است که در رشته سینما و مستدسازی فعالیت دارم و کار خودم را خوب می‌شناسم.

این مستندساز پیشکسوت و مجری صدا و سیما با بیان اینکه در جای جای تلویزیون نیروهای قوی و متعهد و خوبی هستند خاطرنشان کرد: تلویزیون باید یک معلم و یک دانشگاه باشد به طوری که مخاطب آن سراغ بقیه شبکه‌های بیگانه نرود. ما در این سال‌ها فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم که امیدواریم در دولت جدید بخش مهمی از این فرصت‌ها را بازیابیم و در این مسیر باید از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی بهره گرفته شود.

وی تأکید کرد: ما باید فیلم‌های صادراتی بسازیم که بتوانیم آنها را در جهان نشان بدهیم. امروز به این نوع کار نیاز داریم چون دشمنان کاری کردند که بگویند اسلام فقیر است و این باور را جا بیندازند و ما هستیم که باید تلاش کنیم چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهیم.

طالب زاده بیان کرد: آستان قدس در این حوزه بسیار خوب عمل کرده و توانسته جمعی از افراد با انگیزه و مبتکر را در حوزه‌های هنری و مستندسازی گردهم آورد و این حرکت باید ادامه داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار